Jeonbuk Motors - Ulsan Horang-i Canli Maç Yayinlari izle-Canli Maç Yayinlari izle, Yabanci Lig Maçlari Yayinlari

CANLI TV VE HD SİNEMA KANALLARI


 

10 Mayıs 2012 Perşembe

Jeonbuk Motors - Ulsan Horang-i Canli Maç Yayinlari izle

Jeonbuk Motors - Ulsan Horang-i Canli Maç Yayinlari izle, Jeonbuk Motors - Ulsan Horang-i maçini canli yayın izle, Jeonbuk Motors - Ulsan Horang-i maçini seyret, Jeonbuk Motors - Ulsan Horang-i maç yayını izle, Jeonbuk Motors - Ulsan Horang-i maçı online izle

 

Deluxe veri yolu, sadece yaklaşık 30 koltuklar, normalden daha büyük ve bir 2 +1 konfigürasyon halinde düzenlenmiş bunların her sahip olduğu anlamına gelir. Oldukça rahat ve kolay bir uyku çekmek için izin için yeterince yaslanmak vardır. Neredeyse dört yüz kilometrelik yolculuğu dört buçuk saat sürmesi planlanan olduğu gibi Bu kullanışlı oldu. Biz bir otoyol hizmetleri bir mola için yaklaşık üç saat sonra durdu. Öyle olduğunu hiçbir fikrim yok ettik, ama yeterli güzel görünüyordu.Onlar balıkçılık çubuklar bile vermedi ve bu yüzden geri otobüsü var ve sadece bir saat sonra ben Ulsan Ekspres Otobüs Terminali geldi. Burada almadan önce Ulsan hakkında çok bilgi başardı etmemişti. Bu sahip olduğum Kore kılavuz kitapları birinde bir garanti söz etmedi, ne de internet faiz şey kusmak vermedi. Ben bir harita ve Turizm Danışma Bürosu bazı broşürler aldı ve görülmeye değer baktım şehrin kenarında bir kaç dağlar öğrendik. Insanlar genellikle güneşin doğuşunu izlemek için toplamak ve bunu tamamen yaktı olacağını zaman harita üzerinde notlar karardıktan sonra tepelerinden birinin üst incelemekte önerilen bir sanayi kompleksi olan yerlerde de bir deniz feneri var.Ben son öneri sevdim, o Roseberry Topping gelen Teesside üzerine bakan hatırlattı. Ne yazık ki herhangi bir dağlara tırmanmak için zaman yoktu ve ben sadece zihinsel bir gelecekte ziyaret için bilgi dosya vardı bu yüzden güneşin doğuşunu görmek için çok geçti. Ben kick-off ben de stadyuma giderken benim gezi yapmak olabilir karar 05:00 önce yedek yaklaşık üç buçuk saat vardı. Ben vardı ve bir kaç kilometre uzakta olmayı beklediği harita üzerinde işaretlenmiş. Ben haritanın ölçeğini ilgili gerçek mesafe hiçbir ilişkisi yoktu ortaya çıktı, ben her zaman bir taksi alabilir bilerek güvenli genel doğrultusu, yürüyüş yola çıktık. Ben Tourist Information yer Sanayi Kompleksi bir fiş veriyor, sen gerçekten ziyaretçiler için kadar dişli bir kasaba değil biliyorum varsayalım rağmen rota boyunca ilgi büyük yoktu. Saçımı kestirmek olsa almak için fırsatı yaptı. Bu benim son bir yana bir ay olmuştu ve ben yedek biraz zaman olduğu gibi bu şekilde bir gecikmiş iş almak mantıklı geldi. Burada berber dükkanları göründüğü gibi Alway olmadığını daha önce bahsettiğim olabilir. Bazıları sadece genelev için kapsar, diğerleri, saç kesimi sağlayan ederken, aynı zamanda 'ekstralar' çeşitli sunuyoruz. Ya da bana öyle dediler. Ben gittim berberler ikinci tip biri olduğunu düşünüyorum. Berber koltukları size sokakta onları göremedim öyle bir perde arkasına gizlenmiş ve bir kez kapı berber, yaşlı adamlar ve onun otuzlu yaşlarının ortalarında bir pırıl pırıl giyinmiş kadınların bir çift oturuyordu, küçük bir resepsiyon alanı yoktu televizyonda golf izlerken. Başımı tıraş benim her zamanki pandomim yaptı ve berber ekranın arkasında beni yönlendirdi. Arka alanda aynalar önünde ve daha sonra onları üç tek kişilik yatak vardı arkasında yola üç berber koltukları vardı. Tek şey hiçbir şey birbirinden yatak veya yatak sandalye var bölünmesi olmasıydı. Bir müşteri çekici kadının kendi bit ile golf ve kemençe kopmak istiyorsa, bir sonraki yatakta herkes tam görünümünde veya berber koltukları olacaktır. Ben oldukça dünyevi-akıllı olduğumu düşünmek istiyorum ama ben, personel ile altı Jiggy başlamıştı ederken kısa bir arka ve yan için oturarak, benim kapı komşusu belki de, birisi fazla rağbet olurdu emin değilim metre uzakta ve tam görünümünde. Her neyse, seçenek olarak ortaya çıkar ve başka bir şey ne yaptım olmadı. Belki de ben sadece bir saç kesimi sonra veya belki golf özellikle kritik bir aşamada olduğunu fark ettim. Başka hiç kimse on dakika kadar açık ya da bana öyle bir süs vermek aldı, bu yüzden ben de fiyata dahil canlı yayın alamadım. Yaklaşık iki buçuk saat otobüs terminalinden yola sonra ben stadyumun benim ilk gözden geçirdim. Ya da en azından onun çatısı, bu geri kalanı ile arasına gizlenmiştir. Bu, doğru bir çok pitoresk parkın ortasında bir tekne göl ile tamamlandı.

0 yorum:

Yorum Gönder