Hearts – Celtic maçini canli izle 08-Canli Maç Yayinlari izle, Yabanci Lig Maçlari Yayinlari

CANLI TV VE HD SİNEMA KANALLARI


 

8 Şubat 2012 Çarşamba

Hearts – Celtic maçini canli izle 08

Hearts – Celtic Canli Maç Yayinlari izle, Hearts – Celtic maçini canli yayın izle, Hearts – Celtic maçini seyret, Hearts – Celtic maç yayını izle, Hearts – Celtic maçı online izle

Hearts – Celtic maçini canli izle

Celtic 4 puan kurşun v Rangers itmek yardımcı olmak için onları hafif bir yastık elinde önemli bir kurşun ile hafta sonu demirbaşlar başlığı vermek için, kazanmak için arıyorum Kalpler uzakta bu oyuna yürüyüşü.

Celtic ileriye mükemmel formu ile özellikle son haftalarda ligde istikrarlı oyun yoluyla Rangers almış.Hooper, Stokes, Samaras ve Forrest seviyor, 48 gol Bu kampanya şimdiye kadar 30 dışarı netleştirilmektedir, ve özellikle 10 oyunu yenilmedi lig çalışacak olmaktan bu kadar iyi bir form taşımak için arıyoruz.

Öte yandan Kalpler iyi formu oldu, ama o notta 24 nokta boşluğu Celtic var. Kalpler, kırmızı-sıcak Celtic karşı karşıya dünyaya geri çökmesini kazanan formu almak için Kupası'nda son turda yanı sıra, ligde Iverness karşı bir kayıp St.Johnstone karşı çekti.

Celtic formu çok zorlu bir yama ile giderken, taraflar arasında önceki 2 karşılaşmalarda, Hearts, evde Celtic yendi. Celtic Hearts soliter bir golle yenerek etrafında performans son kez döndü.

Celtic daha iyi formda olmamıştı ve rakiplerine 4 puan önde gitmek için bir motivasyon ile, onları tam olarak yararlanmak ve bu gece bu oyunu kazanmak için bekliyorlar.

Hoops şampiyonluk yarışında bir tutuş ve potansiyel bir tiz kazanan sezon Lig Kupası finalinde ilerleyen kurmak için kendi sezon bir kekemelik başlangıç ​​etrafında döndü ve yedekleme Celtic, son aylarda çok karlı olduğunu kanıtladı İskoç FA Cup son çeyreğinde aynı zamanda onların tek ciddi rakipleri Rangers ve görünüşte sahanın dışına hem de parçalanıyor. Bu, Rangers taraftarları için tam bir kabus senaryosu ama Celtic taraftarları ve onların sonraki fikstür için inanılmaz derecede tatmin edici bir spin 16. yerli armatür kazanmak için çalışacağım Hearts Çarşamba gecesi uzaklıktadır Ancak, bu, daha difficlut biridir Celtic mekânları ziyaret etmek ve onlar zaten burada sezon başında 0-2 kaybetti.Kalpler Celtic'in ziyareti için her zaman çok motive ve sadece evde tüm sezon 12 maçta 9 gol conceeded var. Ayrıca ev ve uzağa onların son 20 karşılaşmalar 10 Celtic yenilgiyi önlemek için idare ettik, çok etkileyici ve Celtic, son 8 ziyaretler sadece 3 kez kazandı düşman ev ziyareti için destek faktör Celtic kazanan sırası devam etmek için çalışırken karşı karşıya gelecek zorluk şüphe etmek için bir nedeni var ve belli bir aşamada, somehwere sona gelmek zorunda, ya da bunu yapar?Celtic çevresinde mevcut ise muhtemelen onları yedeklemek istiyorum eşitler ama 1.73 oran yerine ben üzerinden / 2,5 gol piyasa koşullarında çekilmiş ediyorum ve ben, bu pazar altında kalır, bu nedenle herhangi bir sonuç 2 veya daha az gol yer aldığı tahmin ediyorum böyle bir oyun içinde rol oynayan faktörlerden veren fakir gerçek sonucu ne olursa olsun bize kazanan bir dönüş sağlayacak bu, Celtic zorlamak ve onlar ileri bombalama ve sömürmek Hearts boşluklar bırakarak olmayacaktır sahip kontrol etmek için çalışacağım iken olmayacak bir oyun olduğunu hissediyorum. Kalpler, ama burada buna karşı sen ve ben offcourse sürece biz erken gelen golü, oyun ya bu yüzden sıkı bir oyun birkaç şansı görebiliyordu zorlamak şüphe bilecekyıl zaman faktörü olarak iyi ve Scotland hava bilge neredeyse Kutup koşullarına daha sonra bu düşük bir skor karşılaşma olabilir ve bu 2,5 Gol Altı yürüttüğünü beni içine çekiyor pazarlamakbu zemin üzerinde birkaç hedeflere doğru noktaları bana bu 2 arasında son 8 demirbaşlar sadece 3 olduğunu başka, stat 3 veya daha fazla gol ve ben devam etmek için bu eğilimi destekliyor ediyorum böylece hem bugüne kadar karşılaşmalarının yanı sıra bu sezon altında bitirdikten bitirdiğinizde fazla 2 gol benim seçim ... Iyi şanslar

Etiketler:

Hearts – Celtic Macı Canlı Yayın İzle 08 Şubat 2012
Hearts – Celtic
Hearts – Celtic macı canlı yayın
Hearts – Celtic macını canlı izle
Hearts – Celtic canlı izle
Hearts – Celtic canlı yayın
Hearts – Celtic live
Hearts – Celtic live stream
Hearts – Celtic watch

video

0 yorum:

Yorum Gönder