Fortuna Dusseldorf-Dynamo Dresden Maç Tahmini-Canli Maç Yayinlari izle, Yabanci Lig Maçlari Yayinlari

CANLI TV VE HD SİNEMA KANALLARI


 

4 Kasım 2011 Cuma

Fortuna Dusseldorf-Dynamo Dresden Maç Tahmini

Fortuna Dusseldorf-Dynamo Dresden Maç Tahmini online izle ortuna evde 19-6 GD ile 6-0-0 9-4-0 hangi bir kayıt, bu sezon şimdiye kadar etkileyici. Onlar daha şimdiye kadar 2 gol veya tüm ev oyunları kazandı, ancak bugün bu nedenle ev kazanmak için 1.40 oran değerli ve ben burada herhangi bir handikap güvenmiyorum sanmıyorum, maç yayınları izle günlük dünya sporları hakkında gerekli bilgiler güncel listeler halinde tahminler Dresden zor bir Fortuna Dusseldorf-Dynamo Dresden Maç Tahmini takım karşı karşıya gelecek. Ev sahipliği yapan, 2 kez veya daha fazla gol atmayacak inanmak zor gibi yerine ben bu hedefler için gidecek. Fortuna i, aynı zamanda güzel bir şekilde nakde 3 gol bir bahis olduğu Frankfurt uzakta kazanmak inanılmaz bir 5-2 geliyor. Fortuna maçini canli izle büyük bir savunma yoktur. Hepsi kabul etti ama üç oyun bu sezon ve bu oyunların altındaki Aachen (6 gol in13 oyunlar), 12. sırada bitirdi Bochum (13 maçta 13 gol) ve Hansa Rostock (13 maçta 8 gol) gibi takımlara karşı mücadele edildi. Gördüğünüz gibi, onlar (biz görmezden Aue), ligin en kötü üç saldıran ekipleri karşı tam ödün vermedi. Dresden 24 gol bu sezon gol olduğunu düşünürsek, i içinde Dusseldorf bu gece büyük olasılıkla düşünün. Dynamo Dresden sıralamalar 10. ve muhtemelen bütün sezon bir orta masa bir takım olacaktır. Onlar 1-1-4 vadede kötü sezonu başladı, ama son zamanlarda özellikle hücum bölümü, iyiye gidiyor. Dresden, 1860 Münih, Fortuna evde benzer istatistikleri ile çok güçlü bir takım, çok etkileyici bir 4-2 kazanmak da dahil olmak üzere ligde son 5 maçta, 14 gol attı. En son oyun, Dresden tahmini, onları bu oyuna gelen büyük bir moral verecektir, Karlshruher karşı ev 5-1 kazandı. Düsseldorf homegames 6 4 3 gol aşkın sona erdi. Bu iki oyun altında evde daha bir ziyaretçi olarak daha fazla savunmak oynayan Hansa Rostock ve Bochum karşısında olmuştur. Bugün Bu yılki 6 deplasman 2 unde 3 hedef oyunları Dresden karşı oynayacağız. Dresdens kaptanı Cristian hissedin bu oyunu oynamak için şüphelidir. Önceki toplantılar benim seçim canli maç izle ancak bu tarihin oyun ve ben bugün Fortuna Düsseldorf çok daha güç saldıran rakiplerini için terleme birçok hale getirdiğini düşünüyorum ve biz de bu gece bazı hedefleri görmek gerekir. Düsseldorf en az 3 gol atar ve ardından Dresden, bu durumda en az biri alırsa benim bahis kazanacak çok eminim.


Tahmin

2.5 Üst

0 yorum:

Yorum Gönder